Manligt.se Bloggen

Intressepilen träffade

Idag kan man läsa om en mycket viktig händelse som på många vis påverkar rikets framtida utveckling.
Jenny Kallur har efter 3 hela år tillsammans med sin sambo beslutat sig för att separera.

Skickar de eller någon annan ut en pressrelease för att informera allmänheten om detta? En bra fråga som jag gärna vill ha svar på.

Igår skrev jag lite om två manliga skådespelare som biffat upp sig inför kommande filmroller.
Idag ska jag toppa den nyheten med en kvinna som låtit fettsuga sig på diverse ställen och nu hoppas på ett nytt utvik i Hugh Hefners kassako Playboy.

Man läser så mycket strunt med total avsaknad av adekvat innehåll att jag undrar hur en normalintelligent människa lyckas sortera vad som är värt att notera respektive inte.
Jag har en teori om att den normalintelligenta människans intelligens gradvis sjunker till följd av all information som flödar i luften. Det gäller att inte göra sig dummare än vad man är…

augusti 21, 2008 Posted by | Övrigt | 3 kommentarer