Manligt.se Bloggen

Se upp för ryssen


Ryssland skrämmer mig. Det är ett mycket sjukt land med en massa galna människor som styr. Har ni någon gång varit på ett hotell i något varmt land med en massa ryssar som belägger hotellet så vet ni att man kan förvänta sig precis vad tusan som helst.

Nu ska jag inte sitta här i min luftballong med mitt trådlösa bredband och påstå att det funkar så jäkla bra eller att alla ryssar är likadana…men är ett land med en massa vapen och få bra ledare.

PS
Här ser ni lite ryska soldater som plundrar i Georgien.

augusti 18, 2008 - Posted by | Övrigt

1 kommentar »

  1. Din blinda tro på era rassemedia samt din ovilja att använda egen hjärna skrämmer mig inte ett dugg mindre

    medan du meningslöst upprepar Aftonhorans dumma goebbelspropaganda, invaderar de georgiska trupperna Ryssland och atombombar våra sttäder. hela Moskva ligger nu i ruiner.

    Kommentar av Mol O'Toff | augusti 18, 2008 | Svara


Kommentera

