Manligt.se Bloggen

Olika frisyrer

Mitt hår växer verkligen olika snabbt beroende på årstid och om jag är stressad osv. Just nu har jag haft en lugn sommar, kärlekslivet är underbart behagligt och mitt hår växer som aldrig förr. Är inte riktigt typen som vill köra med snaggat hår även om det hade varit väldigt skönt. Jag måste hitta en ny frisyr som passar till hårets längd, vill förnya mig helt enkelt!
Hittade lite bilder på olika frisyrer jag kan tänka mig. Får se vilken frisyr det blir tillslut?
bild-olika-frisyrer.jpgbild-olika-frisyrer2.jpgbild-olika-frisyrer3.jpgbild-olika-frisyrer5.jpg
bild-chewbacca.jpg
bild-olika-frisyrer4.jpgbild-olika-frisyrer6.jpg

/Big Apple

Andra bloggar om: , , ,

juli 13, 2007 - Posted by | Hårvård

1 kommentar »

  1. […] 13, 2007 Posted by attseparera in Jag. trackback Haha läste på manligtbloggen om att skaffa en ny frisyr och där fanns lite bilder på frisyrer och bland annat så fanns en bild på Chewbacca från Star […]

    Pingback av Chewbacca frilla « Att separera | juli 13, 2007 | Svara


Kommentera

