Manligt.se Bloggen

Test av nya ACO-produkter

Härom veckan fick jag ett ett par schyssta hudvårdsprodukter skickade till mig via Buzzador.
Det handlade om en ny serie från ACO, speciellt framtagen för män.
Jag förstår att ACO valt att satsa på det. Tidigare har ”Vichy” varit ensamma om att sälja denna typ av produkter på apoteken runt om i landet. De har haft stora framgångar. Många gånger har det varit slutsålt och tomt i hyllerna. ACO kommer nämligen också att säljas på apoteken.
Har använt produkterna från ACO ett tag nu och ska under nästa vecka redogöra för dem vad jag tycker om dem.
De vänner jag har delat ut prover till (fick generöst med produkter) har än så länge varit positiva.
bild-aco.jpg
Nu undrar jag vad alla mina kvinnliga bloggbesökare tycker om det stora uppsvinget som har varit de senaste 2-3 åren när det gäller manliga skönhetsprodukter?

april 13, 2007 - Posted by | Hudvård

3 kommentarer »

  1. Hittade hit via en annan blogg, men kommer inte ihåg vilken.

    Jag tycker att det verkar bra för vi har ju olika hytyper osv. Men jag tror att det kommer att ta ett bra tag innan det finns lika många olika produkter och märken som till oss

    Jag är också en ”buzzador”, visst är det kul att testa nya saker!?

    /Annelie

    Kommentar av Annelie | april 18, 2007 | Svara

  2. Hej Annelie,
    så du är också en ”buzzador”?
    Jo det kommer ta en lång tid innan det finns lika stort utbud för oss män som för kvinnor. Vad gäller ACOs nya serie måste jag säga att jag förhåller mig positiv till den. Verkar vara prisvärt. Hade gärna velat ha ett exempel på ngt prisvär hudvårdmärke för kvinnor, ngt du känner till eller kan rekommendera?

    Kommentar av Big Apple | april 19, 2007 | Svara

  3. Det är väl jättekul att även vi män får ”egna” produkter. Tänk om vi skulle använda en kräm som det bara står hudkräm på, och inte hudkräm för män. 😉

    Kommentar av Fredrik | september 19, 2007 | Svara


Kommentera

