Manligt.se Bloggen

Schmoove

Hur många skor har du i din ägo? schmoove-jamaica-golf-slipper.jpg Schmoove Jamaica Golf Slipper och Cup Woven Jogger cup-woven-jogger.jpg

Schmoove är ett märke som kan överraska och designa väldigt ypperliga skor till ett mycket schysst pris.

Ibland ser man modeller som inte riktigt faller alla i smaken dock… schmoove-fula.jpg
Snygga anser vissa, medans andra inte hade haft de på sig mot betalning.

Schmoove är inte helt lätt att få tag på om man inte bor i en storstad. På nätet finns det ett par internationella siter som säljer dem och i Sverige finns Urbana. Det är billigare att köpa dem på nätet än i fysisk butik. Nackdelen är att man inte kan prova dem innan.

/ Big Apple

februari 28, 2007 - Posted by | Skor

6 kommentarer »

  1. de där skorna ser ju snarare omanliga ut. för att inte säga bögiga

    Kommentar av erka | april 13, 2007 | Svara

  2. Hej erka,
    många tycker precis som du. Folk har verkligen en blandad uppfattning om designen på Schmoove… I dagsläget har jag inga i min egen ägo men kommer det ett par riktigt snygga så slår jag kanske till?

    Kommentar av Big Apple | april 19, 2007 | Svara

  3. Jag har ett par Schmoove skor och det är nog de skönaste skorna jag skaffat mej!. Bögiga? Det kan jag inte direkt påstå…

    Kommentar av Ante | april 28, 2007 | Svara

  4. VART KAN MAN KÖPA SÅNA I BUTIK???? jag är i kris!!

    Kommentar av Anonym | oktober 4, 2007 | Svara

  5. Du kan handla skorna på http://www.urbana.se, funkade för mig.

    Kommentar av Dagens rätt | oktober 10, 2007 | Svara

  6. jag köpte min på http://www.thebadboys.se. Bögiga är det sista dom är!

    Kommentar av Johan | februari 23, 2008 | Svara


Kommentera

